Alla inlägg den 6 september 2013

Av EliDa - 6 september 2013 11:37

Två pass a´30 minuter avklarade och känslan på Spinningen är så häftig, att känna hur jag faktiskt förbättrat min styrka och uthållighet i "uppförsbackarna". Jag orkar stå längre och jag orkar hänga med bättre i växlingarna på dom fyra olika ställningarna man intar på cykeln....ni som testat fattar nog ;) Orkar inte fullt ut hela passet men klart bättre nu än första gången för två veckor sen och det ger en klapp på axeln och enorm vija att fortsätta.


Igår hade jag ju vilodag och det kändes igårkväll som om det var flera dagar sen jag tränade, fast det bara gått 36 timmar typ. Idag när jag skulle gå ner hade jag som jag brukar en del fjärilar i magen. Pirr av ett bra slag antar jag, förväntansfull och sugen på att dra igång passet. Vet inte vad det tagit åt mig men jag är jävligt glad och stolt att jag kommit igång och att jag gör det här utan någon som sällskap till gymmet...jag gör det för MIN skull. Köpte mitt kort den 20/9 och sen dess har jag fått ihop 15 pass på 12 * 60 minuters träning + att jag några gånger har värmt upp 15-30 minuter på ett gåband innan. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards