Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av EliDa - 3 oktober 2013 09:01

Studiedag på dagis och i skolorna så alla tre Kidsen är hemma. Tänkte köra hårt med att låta Emelia vara utan blöja idag. Ren lathet egentligen och lite rädsla för olyckor att hon fortfarande har blöja. Men hon fixar det så det är bara att skärpa mig på den fronten. Precis skickat efter lite nya trosor åt henne för det kommer säkert behövas både hemma och på dagis. 


Både Kristoffer och Isabella är lite småkrassliga, snorar och hostar. Även jag känner av lite men jag hoppas det går över snabbt. Nu börjar benen kännas så bra så jag tänkte börja träna lite försiktigt igen nästa vecka. Är inte alls lika blå, mest öm och spänd under huden. Längtar efter att komma igång igen....

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards