Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av EliDa - 6 augusti 2012 19:36

Emelia börjar bli långhårig, hon kan ha två tofsar nu även om det inte är så ofta hon vill ha uppsatt. Luggen har vi klippt av en bit nu så hon slipper ha den i ögonen


Från Trädgårdsföreningen när vi var där häromdagen


 

Idag fyller ju Melvin år, collaget är från det trevliga firandet i lördags. Här njuter han av en

mums-mums, kladdigt värre


          

Emelia vågade sig äntligen på Melvin lilla eldrivna fyrhjuling. Hon passade på när alla var inne....och styrde rakt in i grillen som hon tack och lov inte tog tag i, då hade hon nog bränt sig. Sen körde hon ett par varv och verkade gilla det

Av EliDa - 6 augusti 2012 19:26

Tro inte att jag kom i säng särskilt skapligt igår, inte Emelia heller för den delen, hon knölade rejält innan hon somnade. Därför var det ju lite lagom segt att vakna och gå upp imorse, trött var bara förnamnet. Men till slut så och kom iväg någorlunda skapligt till dagis. Emelia fick äta sin smörgås i vagnen, känns som hon äter lite bättre då. Det blev lämning på Nyckelpigan istället för Kotten idag, lite samarbete mellan avdelningarna även denna vecka. Jag stannade kvar ett tag, pratade lite med fröknarna och lät Emelia vänja in sig lite....även om det inte hjälpte när jag skulle gå. Men som vanligt gick det snart över och hon var glad när jag kom....ville inte gå hem utan leka lite till på Stora gården.  Ingen sovstund blev det idag så eftermiddagen har varit lite seg och när hon väl får somna så ska det knölas runt lite. Men nu sover hon sen en timme tillbaka. Skönt att få lite av kvällen med dom stora även om dom gör sina saker på sitt håll, det är ändå skönt att höra deras ljud i huset igen. 



Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards