Alla inlägg under juni 2014

Av EliDa - 8 juni 2014 17:43

* Jag lever

* Jag mår bättre även om vissa dagar har varit tuffa men det är på väg åt rätt håll

* Jag jobbar, känns verkligen bra och jag känner mig behövd och välkommen

* Barnen kommer och går som vanligt....nästan, då Isabella nu valt att bo hos mig 1½ vecka och hos sin pappa resten av dagarna

* Emelia har slutat med napp, hon lämnade dom till Bamse på Kolmården den 3/6 och har varit superduktig

* Jag och Rickard träffas lite då och då....som vänner, han längtar efter sin flytt vilket jag kan förstå. Hans lägenhet kommer ligga inte så långt härifrån. Känns skönt att vi nu kan ha en bra relation, så får vi se vart det leder

* Har tyvärr tappat träningen helt och slarvar för mycket....men jag kommer förhoppningsvis ta tag i det igen snart


Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards