Direktlänk till inlägg 17 februari 2015

Fast tjänst

Av EliDa - 17 februari 2015 11:43

Tiden springer iväg, vilket gör att jag inte riktigt hinner sitta vid datorn och Blogga. Men ett litet inlägg kommer här för den som vill läsa. Har ledig dag idag efter helgens jobb, rätt skönt. Ungarna sysslar med sitt och har Sportlov. Sen sist jag skrev har jag hunnit söka nytt jobb, vissrerligen på samma arbetsplats. Men istället för Poolen har jag nu fast anställning (ja ni läste rätt) på samma enhet jag var förra sommaren. Visst det är en av dom tyngsta både psykiskt och fysiskt men deras personalsammanhållning och gemensakapen i gruppen är det som gör att jag trivs bra där. Är så glad att jag hamnade där på min egen rad och lagom många % för tillfället. Så länge jag inte har körkort så är det svårt att jobba mer än 75%. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EliDa - 10 januari 2015 13:45

Hade en ledig dag igår, rätt skönt intill helgen så det blir längre sammanhängande ledighet. Tog med mig Emelia till CityGross med bussen och handlade. Sen plockade jag ner alla julsaker i kartongerna och när Krille kom hem fick han hjälpa mig att bä...

Av EliDa - 1 januari 2015 19:03


2014 är slut och 2015 har bara börjat. Blev ett helt ok firande med vänner, ett par sambos till dom och så barn och ungdomar. God mat och dricka i måttliga mängder. Vi får väl se vad detta året för med sig, tänkte iallafall fullfölja körkortet, har k...

Av EliDa - 11 december 2014 13:45

Jag har ju faktiskt kommit igång rätt bra, även om det är många låsta inlägg. Men jag är i en svacka nu så jag behöver ventilera. Jag laddar för jobb 16-21, sen är det jobb imorgon dag. Sen får jag ledigt tre dagar, skönt. På måndag har jag körlektio...

Av EliDa - 9 december 2014 17:59


  Klicka för större bild     I år har jag tagit mig tid och pengar att göra en paketkalender till Emelia. Köpte ett gäng Little Pet Shops på en loppissida. Så i dom flesta påsar (som jag hittade på Ikea) ligger det små djur och andra saker. I vis...

Av EliDa - 5 december 2014 10:40


Vi har fått en ny familjemedlem, eller det är ju Isabella som skaffat sig men jag tror nog att vi alla tycker om henne. Får jag presentera kaninen Hera        ...

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards