Alla inlägg den 22 februari 2010

Av EliDa - 22 februari 2010 10:40

I helgen var planen att åka till Ikea för inköp av det sista men pga snöoväder så fick vi skjuta på det då Rickard fått hoppa in & jobba. Få se om vi hinner i veckan, barnen kommer framåt kvällen & denna vecka har dom sportlov. Få se vad vi kan hitta på. Snö finns det gott om, måste nog försöka ta lite bilder, kan ju vara kul att ha & minnas.


Annars är dagarna rätt lika, känner mig fortfarande rätt trött & när inte barnen är här är jag dålig på att äta ordentligt & hälsosamt. Är också dålig på att komma ut & få frisk luft varje dag. Men jag känner mig inte så smidig, jackan går knappt att knäppa & det är svårt att få på skor då jag ibland är svullen...lite kämpigt just nu.


Får bli långa promenader med barnvagnen sen. Knytet är ibland väldigt aktivt & använder gärna urinblåsan som boxningskudde. Har även haft en del sammandragningar i helgen, då blir magen stenhård, nästan så det gör ont. Det är även svårt att ligga bekvämt i sängen...behöver lite space så jag kan snurra runt en del innan jag kan sova. Men självklart är alla besvär värt det i slutändan. Det räcker med att känna Knytets mysiga buffar för att bli varm & glad i kroppen.


58 dagar kvar till Bf

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards