Alla inlägg den 5 januari 2011

Av EliDa - 5 januari 2011 14:47

Ja, se det snöar, ja se det snöar, det var väl.....Tack men det räcker nu, både med skön (?) sång och snö. Men det lär väl fortsätta ramla ner snö tills våren behagar komma för att stanna någon gång i april, maj.


Idag har vi mest en slappardag, jag är "ledig" från jobb och Rickard har fortfarande semester några dagar till. Vi städade lite snabbt i förmiddags och sen kom Tessan med familj på fika. Med sig hade hon kläder till Emelia....två stora GityGrosskassar. En med det mesta i strl 74/80 och en med 80 och någon storlek upp. Så nu är det bara att rensa ut sånt som är lite litet och lägga in det ssom hon hinner använda i 74/80 och så det större. Jättemycket fint och BRA kläder, bl.a ett Didriksson fleecefodrat regnställ strl 80 som säkert kommer bra till pass senare i vinter/vår när det fortfarande är lite kyligt och blaskigt. Jag behöver nu inte känna någon panik att Emelia är på väg att växa ur sina kläder   

* Tack igen för alla fina kläder *

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards