Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Förlovade <3

Av EliDa - 17 september 2011 08:48

Skönt med lördag och slippa passa tider till dagis. Det har blivit lite gråt vid lämningen men det hör till, annars vore det väl konstigt. När jag sen hämtar blir hon så glad av att se mig. Men jag får försöka låta bli att säga Ska vi säga hej då för då blir hon orolig och tror att jag ska lämna henne igen. Men det är ju till fröknarna och kompisarna vi ska säga hej då. 


Idag händer det roliga saker, vi började dagen med att förlova oss   Fan vad svårt det har varit att hålla tyst om det. Vi var och beställde ringar för nästan tre veckor sen så det är ju ett tag. Varför just idag den 17 har egentligen ingen större betydelse, utan vi tyckte det passade in bra. Båda Rickard´s föräldrar fyller datum 17 och så även Isabella....blir lätt att komma ihåg   


Det typiska när man vill hålla hemligt är att stöta på någon man känner i samband med hämtning av ringar, vilket vi såklart gjorde. Så jag har nog en kompis som förstått vad vi haft i görningen men vi kom överens om att glömma bort att vi stött på varann i butiken   


Om någon timme ska vi sätta oss i bilen och åka till Motala och Rickards föräldrar för lite lunch. sen lämnar vi Emelia för övernattning och Rickard och jag ska åka hem, fixa till oss och sen ta tåget in till Linköping. Där blir det mat ute och kanske bio. Vi får se vad vi hinner och orkar innnan tröttheten slår till....småbarnsföräldrar som vi är    Jag hoppas det kommer gå bra för Emelia hos farmor och farfar, det är ju första gången hon ska sova borta. Men det är nog mest jag som är lite orolig och larvig, har svårt att släppa min älskade bebis


Nu måste jag fixa till mig lite och packa skötväskan, lägger in en bild på våra fina ringar i ett senare inlägg. 

 
 
nenny

nenny

17 september 2011 09:37

Grattis till förlovningen!!
Kram

http://www.nennysplace.com

EliDa

17 september 2011 13:53

Tack!

 
Karin

Karin

17 september 2011 20:21

Säjer såklart GRATTIS här med! :-)

http://gemini.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

17 september 2011 21:56

Stort GRATTIS!!!!

http://grynisen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

angelique

17 september 2011 23:12

Grattis:) Hoppas ni haft en supertrevlig kväll & Det gått bra för Emelia. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EliDa - 17 februari 2015 11:43

Tiden springer iväg, vilket gör att jag inte riktigt hinner sitta vid datorn och Blogga. Men ett litet inlägg kommer här för den som vill läsa. Har ledig dag idag efter helgens jobb, rätt skönt. Ungarna sysslar med sitt och har Sportlov. Sen sist jag...

Av EliDa - 10 januari 2015 13:45

Hade en ledig dag igår, rätt skönt intill helgen så det blir längre sammanhängande ledighet. Tog med mig Emelia till CityGross med bussen och handlade. Sen plockade jag ner alla julsaker i kartongerna och när Krille kom hem fick han hjälpa mig att bä...

Av EliDa - 1 januari 2015 19:03


2014 är slut och 2015 har bara börjat. Blev ett helt ok firande med vänner, ett par sambos till dom och så barn och ungdomar. God mat och dricka i måttliga mängder. Vi får väl se vad detta året för med sig, tänkte iallafall fullfölja körkortet, har k...

Av EliDa - 11 december 2014 13:45

Jag har ju faktiskt kommit igång rätt bra, även om det är många låsta inlägg. Men jag är i en svacka nu så jag behöver ventilera. Jag laddar för jobb 16-21, sen är det jobb imorgon dag. Sen får jag ledigt tre dagar, skönt. På måndag har jag körlektio...

Av EliDa - 9 december 2014 17:59


  Klicka för större bild     I år har jag tagit mig tid och pengar att göra en paketkalender till Emelia. Köpte ett gäng Little Pet Shops på en loppissida. Så i dom flesta påsar (som jag hittade på Ikea) ligger det små djur och andra saker. I vis...

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards