Alla inlägg den 18 juli 2011

Av EliDa - 18 juli 2011 20:50

     


Idag måndag är jag glad för att.....


* två av mina bästa vänner varit här på fika

* träffat barnen en kortis igen

* sommarviket flutit på så bra och att jag trivs så bra med mitt jobb

* få vara hemma ett tag till med Emelia innan dagis börjar i höst

* bästa pappa fyller år 

Hos Jenny hittar du flera måndagslistor

Av EliDa - 18 juli 2011 18:58

Tre kommentarer har jag fått idag på äldre inlägg, det verkar det vara med reklam från gratis gravidförsäkring, smslån och jämför hundförsäkring. Inget av det som intresserar mig för fem öre   


Har sett andra som också fått kommentarer som liknar dessa: 


Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall! 


Kul att du bloggar! Fortsätt så :)


Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!


Jättekul med kommentarer men kanske inte i spamsyfte, den är ju inte personligt skriven till mig. Frågan är vad jag ska göra åt det, men jag tänker inte klicka på länkarna ifall det är virus av något slag. 


Någon av er andra som läser min blogg och finns på BloggaGratis som råkat ut för detta??


Uppdatering 19/7) Nu är kommentarerna borta, jag hade ju gödkänt dom men dom syns inte bland dom senaste så frågan är ju vad det var för skit?

Av EliDa - 18 juli 2011 08:24



Hipp Hipp Hurra för Pappa idag

Grattis på födelsedagen! 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards