Alla inlägg den 22 november 2013

Av EliDa - 22 november 2013 07:46


Igen, veckorna springer verkligen och nu är det inte långt kvar till jul *hjälp* Har fortfarande inte hämtat sakerna i huset, men ska göra det, bara R tar fram allt så det är lätt att dela upp det.


Älskling har åkt till jobbet och jag har  lite jobbsökarrelaterat att fixa. Även om Miroi känns dödligt tråkigt ibland så är det skönt med stödet, coachningen och det sociala med dom andra. Vi har kul ihop, vi sitter ju alla i samma båt. Önskar bara på något mer positivt snart, något som ger lite mer. Men men, har ju en del på gång så snart kanske   Miroi ju i allafall medfört en liten jobbgrej...som jag inte berättat om. Min coach har ordnat in mig som vikarie för henne på en kvällskurs hon leder. Matlagning för utvecklingsstörda, så kul och gänget jag jobbat med två gånger har verkligen varit mysiga. Nu är det ett nytt gäng och jag har två måndagar inbokade. Det ger i allafall ett par extra hundralappar och när jag kommit in i det så finns kanske chansen att få jobb som timvikarie inom själva boendet. Igår fick jag inbjudan till julmys för cirkelledare....trots att jag bara varit det nån månad. Så en erfarenhet till att sätta i cv:t   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards