Alla inlägg den 3 mars 2013

Av EliDa - 3 mars 2013 19:19

Om en månad + lite till så fyller ju Emelia 3 år så jag tänkte som vanligt lägga ut några presenttips. Börjar lite försiktigt med att önska böcker eller film med Alfons ÅbergFilmer har vi inga, bara på vhs och dom är nog rätt slitna vid det här laget.


Det vi har i bokväg är:

* Listigt Alfons Åberg!

* Är du feg Alfons Åberg?

* Bara knyt Alfons!

* Vem spökar Alfons Åberg?

* Vem räddar Alfons?

* Kalas Alfons!






Av EliDa - 3 mars 2013 12:30

Bild 32/365


I taket hos mina "svärföräldrar" så hänger det en taklampa, kom på igår att jag faktiskt hade Tema 18 Blank där, gällde bara att få till en skaplig bild. Den här fick duga. 


 

Av EliDa - 3 mars 2013 12:15

Bild 31/365


Emelia fick ett gulligt sommarset från sin Farmor och Farfar när vi var där igår. Det hade dom köpt i Österrike på sportlovet. Där fanns passande nog en till Tema 255 Rosett


 

Av EliDa - 3 mars 2013 12:00

Bild 30/365


Nu är det visserligen söndag men det var det inte när vi smaskade popcorn som Tema 76 Fredagsmys   


 

Av EliDa - 3 mars 2013 08:26

Igår var vi i Motala större delen av dagen, fick en god köttfärslimpa som var fylld med soltorkade tomater och mopzzarella. Rickard hjälpte till med deras dator och jag hittade nya teman till 365 Foton. Ligger ju lite efter så det var skönt att få ihop några fler bilder, har även lagt in några på tidsinställt idag. Senare idag ska vi gå till Jessica på kalas. Hon fyller år imorron. Det ser ut att bli fint vinterväder idag så vi tar en promenad bort. Sen kommer jag bo bara några minuters promenad från dom. Innan kalaset måste jag nog låta tvättmaskinen köras ett par gånger. Det blev rörigt därinne i veckan när Rickard höll på att spola rent avlopp och vattenlås och annat skit. Men då får jag väl packa undan lite av våra picknicksaker som brukar stå uppe på maskinerna därinne. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards