Alla inlägg den 14 juni 2010

Av EliDa - 14 juni 2010 10:07

Emelia är nu två månader, även om jag hinner njuta så går det fort. Två månader med henne har gått mycket snabbare än vad två månader i graviditeten gjorde. Det är ju inte så konstigt egentligen, hon håller oss sysselsatta   

Igår fick vi besök av Farmor & Farfar, en snabbvisit då dom var på väg till Torpet. Men Farmor hann i allafall med att hålla Emelia & ha lite kul ihop.

 


När dom åkt så gjorde vi oss klarade & packade in oss i bilen för ett besök på Malmens flygplats. Det var nyinvigning av Flygvapenmuseét som varit stängt då det renoverats & byggts ut.  Det var flyguppvisningar & väldigt mycket folk.


 


Kvällen spenderade jag & Emelia med Jessica hos hennes föräldrar.

Nu har Kristoffer kommit så ikväll blir det simskola   


En bild från förra veckan....kolla in Emelia´s finger

 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards