Alla inlägg den 18 juni 2010

Av EliDa - 18 juni 2010 13:32

Mobilen kom igår   Så liten & smidig...bara jag vänjer mig vid hur den fungerar så kommer jag trivas super med den.


Ikväll kommer vi bli tjejmaffian hemma & så Rickard förstås. Imorse åkte ju Kristoffer på Scoutläger, med packning så man kan tro dom ska vara borta en vecka istället för ett dygn. Men det ska med sovsäck, liggunderlagg, filt till lägerelden, regnkläder & stövlar. Lägg sen till ombyteskläder för olika väder, kåsor & bestick. Men det gick bra, han fick bära liggunderlaget så fick jag ta det andra på vagnen. Tina (barnens bonusmamma) kom med nya stövlar, kåsor att äta & dricka ur & bestick igår så nu är han rustad för lägerlivet.



Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards