Alla inlägg den 15 december 2011

Av EliDa - 15 december 2011 18:27

I år är jag faktiskt ute tidigare än förra året med julklappar, trots att jag börjat sent även i år, att man aldrig lär sig och börjar tidigare. Det spar ju både tid, pengar och ork, så slipper man sitta där som en blöt trasa på julafton. Jag har börjat slå in julklappar, göra lite fina egna etiketter på vissa och samla dom på hög....paketen. Men trots det saknas lite av julkänslan, det finns ju ingen snö   

Idag har jag rensat i Emelias rum, både bland kläder och leksaker. Hon har även fått lite nytt, klossar, låtsasmat och kaffeset som Kristoffer hade i sitt rum men som han aldrig leker med nuförtiden. Har tvättat, städat lite och julpyntat med tomtar. Kristoffer har klättrat in på vinden och hämtat ut granen så den ska jag se om vi kan ordna imorron redan. Dessutom pågår det rensning i hans rum också, med hjälp av Isabella.....så fina barn jag har bara dom vill   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards