Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av EliDa - 1 oktober 2010 14:14

 


Body: Minibaby by Kappahl

Strumpbyxor: H&M

Klänning: Fix by Lindex

Benvärmare: Made by Mormor :)

Av EliDa - 1 oktober 2010 14:03

September månad försvann med rasande fart den också och det är redan Oktober. Isabella fyller 13 snart och det är mindre än tre månader till julafton. Tidigare idag var jag på Kyrkans hus med två Annor och fikade, räkmacka, kaffe och chokladkaka som var drt enda som kostade även idag. Emelia somnade på vägen hem och sov ca två timmar utanför dörren. Jag har dragit ett litet varv med snabeldraken och städat av toaletten. Funderar nu på kvällens middag och har blivit sugen på soppa. Det blir nog en kyckling/thaisoppa av något slag med Keldas thaisoppa i grunden. Mmmm, blir det bra får jag väl lägga ut ett recept igen. Hoppas nu bara det blir lika gott som jag redan föreställt mig   


Bjuder på några höstbilder från tidigare i veckan och igår.


 

Linköpings domkyrka, tråkigt att det inte blivit liiiite mörkare för den effekten med den upplysna klockan och höstträden var jätteläcker hade jag sett en annan kväll men hade ingen kamera då.


   


Från promenaden runt Veta igår, såg flera bra objekt att fota men då skulle jag haft en bra systemkamera *önskedröm* Än så länge är det ganska grönt på vissa ställen så det får bli en till höstpromenad senare i Oktober.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards