Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av EliDa - 3 oktober 2010 21:18

Helgen snart till ända, en helg där vi bara tagit det lugnt. Rickard har jobbat en hel del, han blir visst aldrig klar med datadelen. Men idag har han i allafall varit hemma och vi tog en promenad tillsammans efter maten. Det var skönt att komma ut och få röra på sig och andas frisk luft. Stötte på barnens bonusmamma, pratade lite kort om morrondagen när barnen kommer. Jag ska gå och hämta Kristoffer i skolan, han ska ta med en kompis hem också. Isabella ville också att jag skulle möta henne så jag får se hur vi löser det.

Av EliDa - 3 oktober 2010 21:04

Har suttit och läst gamla inlägg i den gamla bloggen, mest från september och oktober 2007. Vad många rötägg jag hann träffa innan jag träffade Älsklingen. Så många tårar över idioter jag trodde jag betydde något för.


Snart är det tre år sen jag fick första mailet på datingsajten vi möttes på. Snart är det tre år sen första dejten som sen ledde till det vi har idag. För tre år sen hade jag inte räknat med att träffat någon som älskar mig så som Rickard gör, inte bo i hus igen och deffinitivt inte varit mamma till tre underbara barn. Jag säger det inte tillräckligt ofta men jag älskar min sambo och han gör mig till världens lyckligaste   

Av EliDa - 3 oktober 2010 09:02

Inga mer skrämselattacker från Emelia så jag kan nog slappna av lite. Just nu är hon på bästa prathumöret, vrider och vänder sig för att se Tvn där det kommer ljud ifrån. Blir nog en liten tupplur snart, verkar som hon är trött. Får passa på att duscha då, sen bada Emelia innan vi kan gå ut en sväng. det måste vi göra idag, ser ut att bli en fin höstdag och igår var vi bara inne och skrotade. Jag bakade morotskaka med frosting som vart väldigt god och så testade jag att göra mozzarellafyllda biffar till lördagsmiddag...väldigt goda dom också.


Imorrn är det ju återigen måndag och dom stora kommer hem igen    Scoutinvigning imorron kväll och avslutning på fotbollen på tisdag. Isabella har dans tisdag och onsdag så det finns att göra även denna vecka. Den 24 Oktober börjar skidträningen, jag väntar på besked om Kristoffer ska vara med så jag kan anmäla honom. Men jag tror nog han vill testa på även i år, han hann ju inte vara med så många gånger förra året. Nähä dags att göra lite nytta, byta en blöja t.ex   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards