Alla inlägg den 27 november 2011

Av EliDa - 27 november 2011 21:08

Första advent och helgen börjar lida mot sitt slut, snart dags att krypa ner i bingen för en ny vecka. Imorron kommer dom stora hem igen.....längtar   Sen på kvällen är det Småbarnsliv igen, ska bli skönt med den stunden, kan behöva det efter den här helgen när Rickard jobbat och varit borta på annat håll en del. Hela dagen har det blåst stormvindar ute så vi har varit inne och myst med filmer, lekt med megablocks och bollar och fikat med tända ljus när det började mörkna ute. 


Jag hoppas Emelia orkar gå till Kotten imorron, hon snorar och hostar en del igen....skittråkigt. Försökte få i henne Bricanyl innan läggdags men orkade inte knöla med den smala sprutan så hon spottade ut en hel del. Får göra ett nytt försök imorron, annars får jag be någon läkare på VC skriva ut en inhalator istället, det går nog lättare. Hon fick komma upp en stund på grund av allt hostande men ligger i sin säng igen, lugnt för stunden så jag hoppas hon får fortsätta så resten av natten....kan ju själv inte koppla av när barnen hostar så   

Av EliDa - 27 november 2011 10:05


När första ljuset brinner 
står julens dörr på glänt
och alla barnen glädjas
att fira få advent

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards