Alla inlägg den 29 november 2011

Av EliDa - 29 november 2011 13:51

Fy fan rent ut sagt vad trött jag börjar bli på att ha ont, att vänta och att ringa. Alla dessa telefonsamtal fram och tillbaka. Idag har jag ringt FK och det ser väl inte så ljust ut. Just nu väntar jag på telefonsamtal från VC....igen, undar för vilken gång sen allt det här drog igång. Det sista sjukintyget har inte kommit in till FK så nu måste jag påminna om det. Sen ska ett nytt skrivas from torsdag om det inte går att förlänga tills den 12 när nästa läkarbesök är. Få se vad dom säger om det.


Jag är så trött, ont har jag och känner det som jag ska bryta ihop. Men det går ju inte att lägga sig ner, bara att bita ihop och se tiden an. Vilosmärtan ligger nog just idag på 2 -3 på 10 skalan. Oerhört påfrestande att ha ont. Det känns också som det börjar bli svårare att sova på min onda sida, förut har jag kunnat slappna av rätt bra men nu snurrar jag runt många varv innan jag väl somnar. Det är ingen bra dag idag med andra ord och klumpen i magen ang beslut om sjukpenning växer....hur fan blir det om jag får avslag?

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards