Alla inlägg den 17 juni 2011

Av EliDa - 17 juni 2011 19:57

Idag har Rickard börjat med project sandlåda. . . .för visst var det det här ska bli. Vi tänkte först köpa en färdig, en sån där liten med bänkar. Men en sån är så liten och dessutom så står dom inte emot alla slags väder mer än ett par år. Nu får vi en större och rejälare sandlåda. Den kommer hänga med många år. Den kommer ha lock som man kan fälla upp och få sittplats.



 

Emelia har övervakat arbetet så allt går rätt till, hon satt mest i dörren och talade om hur det skulle skruvas ihop

Av EliDa - 17 juni 2011 19:30

Mitt scrapbord har sett ut som hej-kom-och-hjälp-mig i flera veckor, snacka om rörigt. Här har allt och då menar jag allt möjligt samlats





Så idag kände jag för att tag i röran och plocka iordning och kanske hitta lite inspiration att scrappa något. Måste ju säga att det här ser lite bättre ut....inte sant?  




Efter städning gjorde jag klart en Lo med Emelia då hon badar för första gången, den har legat halvfärdig bra länge. Visste väl inte riktigt hur jag skulle göra klart den så den känns lite halvhjärtad men den får duga

   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards