Alla inlägg den 30 juni 2011

Av EliDa - 30 juni 2011 10:21

 


Efter lunch packade vi in oss i bilen ihop med matsäck och badkläder. Stannade till på CG för att handla fikaböd, vindruvor och coctailtomater. Sen fortsatte vi mot Valkebobadet i Vikingstad. Där badade vi, åt äggmackor och fikade på bullar. Blev även en glass i värmen. Emelia slängde sig över tomaterna så det rann tomatkärnor över hela henne, dom gillade hon verkligen. Synd bara att vi hunnit bada henne innan  


Förra året när vi var i Lundby på badpremiären så sov den lilla damen mest


  I år fick hon både vara med och bada, äta matsäck, smaka bullar och glass.


Hoppas nu sommarvärmen fortsätter ett tag till så vi kan göra fler badutflykter på mina lediga dagar. Ikväll blir det jobb igen, ett kortare pass så det ska väl gå bra. Imorrn är det jobb från kl 13. Även ett längre dagspass på lördag innan jag blir ledig på söndag.


Isabella åkte till Lillsjön idag igen och jag hoppas verkligen hon är rädd om sig i solen. Igår lyckades hon bränna sig på ryggen så hon är både röd och lite öm. Egentligen borde hon väl undvika solen helt idag men säg det till en envis tonåring som vill bli brun och att mamma inte fattar något     


Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards