Alla inlägg den 26 juni 2011

Av EliDa - 26 juni 2011 12:00

I veckan som varit så fick ju Anna äntligen sin bebis så jag pysslade ihop ett Grattiskort som hon ska få så snart som möjligt


 

Av EliDa - 26 juni 2011 11:30

Jag har förvarat mina EZ-monterade stämplar i tomma cdfodral i en låda i byrån jag har i min hörna. Men så läste jag ett tips om att förvara dom i plastfickor för hockeybilder/samlarbilder i en pärm istället. Häromda´n köpte jag på mig 15 fickor a´ 3 kr stycken och med plats för 9 kort. Igår satt jag och flyttade över alla, vissa stämplar är för stora så jag får ta och skaffa några plastmappar eller liknande. I vissa fick det plats flera stämplar och mina klossmonterade får ligga i en låda såläng. Alla plastfickor gick åt då jag försökte organisera stämplarna lite efter tema. En pärm räckte inte så långt då det blev på tok för tjockt. Så två pärmar fick det bli, dom står nu framme på skrivbordet istället för undangömda i en låda.


 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards