Alla inlägg den 29 juni 2011

Av EliDa - 29 juni 2011 08:31

Den här veckan har vi barnen igen   


Renoveringen i barnens rum har fortsatt och snart kan jag nog lägga ut lite före och efterbilder. Båda två har fått lite färg på väggarna med fönster. Barnen har fått sova i vardagsrummet två nätter då det är rätt stökigt däruppe fortfarande.


Idag blir det lite bad för oss alla, jag hade premiärdoppet samma datum förra året så jag måste ju i idag  Isabella ska åka till Lillsjön med en kompis och vi andra tar Valkebobadet i Vikingstad några timmar innan Kristoffer har simskola ikväll.


Han började i måndags och är riktigt duktig, nu tränar dom mest crawl och dykning. Dom är bara fyra barn i gruppen så det blir inte så långa väntetider och det hinns med en hel del på den halvtimmen han är där.


  Bildserie (3 bilder/sekund) på ett dyk han gjorde igår

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards