Alla inlägg den 21 juni 2011

Av EliDa - 21 juni 2011 21:20

 

Grattis Anna och Robban till eran söta tjej


Imorse strax innan 9 föddes äntligen Annas bebis, två dagar efter BF. En söt liten tjej (har sett bild) på 4130 gr och 53 cm lång. Allt hade gått bra och dom mår bra och det hade tagit ca 6 timmar.

Av EliDa - 21 juni 2011 21:03

Semesterviket är igång och jag har två pass avklarat. Igår kväll kände jag mig lite lost då det var ett tag sen jag jobbade kväll. Idag gick det lättare så snart är rutinerna invanda igen. Självklart råkade jag låsa loginen till en av dokumentationsidorna, så lätt det är att glömma ett lösen. Men fick ett nytt idag så nu ska jag försöka minnas det.


Vi har varit och handlat en del både på Netto, Lidl och CityGross. På Netto hade dom 5-pack leggings för 99 kr som jag hoppas passar storleksmässigt. I så fall passar dom till en svart arbetsklänning jag beställt på jobbet idag. På Netto köpte jag även en stor fleeceponcho, lite som en filt med ärmar som jag länge velat ha. Så nu kan det bli höst och kalla kvällar   Den kostade bara 59 kr så det var ett kap. Hittade även myggnät med kardborreband till altandörren för att slippa otäckingarna inomhus. 35 kr för ett sånt set var väl helt överkomligt? På Lidl blev det en del av deras krämiga yougurth och lite annat som var billigt och på CG gjorde vi en ordentlig veckohandling så det finns lite i matväg hemma.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards