Alla inlägg den 10 november 2010

Av EliDa - 10 november 2010 14:25

Bättre i skallen nu, den släppte ganska snabbt och jag hoppas den inte kommer tillbaka för jag har inte hunnit skaffa fler värktabletter. Nu är även fiberoptiken inkopplad, tur att högtalaren döljer den fula dosan. Jag har varit duktig och skottat garageuppfarten fri från snö, eller helt fri är den väl inte men bättre än innan hoppas jag. Duger det inte åt sambon får han göra resten själv, jag har gjort min del 

Snabeldraken har också fått jobba lite, tog där det blir värst: hall, kök och vardagsrum. Vi får besök av Rickards föräldrar ikväll så lite skapligt kan det ju se ut i allafall. Funderar på att göra scones istället för fika, med lite ost och marmelad eller gurkskivor om man nu vill det   

Av EliDa - 10 november 2010 09:00

 


Fy för att vakna med huvudvärk, hoppas den släpper snart med hjälp av dom sista tabletterna jag hade hemma. Det får bli en promenad till apoteket sen, om dom nu kommer och plogar gatan utanför så jag kan dra vagnen. Jag måste även ge mig ut och skotta garageuppfarten vare sig jag vill eller inte. Men det gör jag när bredbandsgubbarna varit här. Dom är hos grannen nu och skulle komma hit efter henne, dags att installera dosan i vardagsrummet. Känns som dom fick eld i baken nu när snön kom, själva kabeln har ju varit nergrävd och färdig sen ett par månader tillbaka. Nu ligger den säkert begravd under snön intill väggen, finnns ju inget som skyddar därute längre. Men det är inte mitt problem, det får dom lösa bäst dom vill.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards