Alla inlägg den 4 december 2010

Av EliDa - 4 december 2010 22:13

På halva da´n hände knappt ett skit, jag kände mig mest instängd och irriterad. Det gick tyvärr ut över dom andra....som vanligt *Förlåt*


Vid tre gick Kristoffer och jag mot Missionskyrkan och julmarknaden. Jag hade planerat att ta med Emelia då hon knappt fått luft nu när det varit så kallt. Men hon sov så skönt så jag lät henne stanna hemma med Rickard. Väl där så var det först en konsert med Louise Gylling och sen försäljning av lotter, korv, bröd och hantverk bl.a Vann en söt liten tomteflicka, först var det en annan tomte jag vann men brevid stod en yngre kvinna som verkligen försökt vinna den men inte lyckats. Hon hade "min" tomteflicka så jag frågade om hon ville ha båda eller om det helst var den jag vann hon ville ha och så var det så jag bytte med henne och önskade God Jul, tror hon blev glad för hon mötte mig med ett leende dom gångerna jag såg henne efteråt. Kristoffer hjälpte till med lite lotteri och korvförsäljning, det tyckte han om.


Det blev sen middag, men vi har hunnit med lite Lördagsmys. Imorrn är det skidträning, skoshopping och fika hos pappa som står på dagsplaneringen. Och inte att glömma: E F I T, kameran ligger på laddning så jag hoppas jag är på fotohumör när jag vaknar, nu ska jag göra som resten av familjen....  

Av EliDa - 4 december 2010 22:10

 


Hipp Hipp Hurra för Brorsan idag!

Av EliDa - 4 december 2010 07:58

 


Jag tävlar om ett presentkort på 500:- från Paola Maria i Agnes Julkalender!

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards