Alla inlägg den 11 december 2010

Av EliDa - 11 december 2010 20:33

 

Så var han här igen...lille John Blund, kanske inte så konstigt så här på kvällen. Emelia ligger, få se om hon somnar och fortsätter sova ett tag. Hon somnade till sist igår i allafall.

Vi har ju varit och firat Maria idag, väldigt trevligt och Emelia trivdes med all uppmärksamhet. Hon har fått smaka både smörgåstårta och lussebulle i små mängder. Hade ju som jag skrev igår en present som jag var väldigt nöjd med och det kändes som den var uppskattad. Hade nämligen fixat ihop det här 

  Ett ljusfat med två klotljus och ett blockljus som inte syns, servetter, servettringar som mamma knåpat ihop *Tack* och en stor tändsticksask som jag scrappat. Jag satte även cellofan runtom och knöt ihop med två band i matchande färg. Enkelt men ändå snyggt...eller?

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards