Alla inlägg den 22 december 2010

Av EliDa - 22 december 2010 09:36

Jag var rätt trött efter tandläkarbesöket igår, huvudvärken satt som ett skruvstäd. Så jag stoppade i mig ett par Panodil och lite kaffe för att se om det släppte. Det gjorde den till slut så jag orkade faktiskt slå in några julklappar och lägga under granen. Det finns några kvar + att vi måste komplettera med ett par julklappar. Men som det är nu så ser det ut som vi kan hålla budgetn för dom stora. Vi har sagt ca 1000 Kr/ barn, dessutom ser det ut att bli lika många...kanske det viktigaste i barnens ögon, att dom har lika många paket och många ska det väl helst vara. Det blir lagom många i år, det är ju inte bara här det ska öppnas paket. Hoppas verkligen inte vädret blir alltför dåligt som det sägs nu, julen ska firas med nära och kära så förhoppningsvis kan vi köra både julafton och juldagen.


Idag har vi en Bvc tid till Emelia, ska bli spännande att se vad hon väger och hur lång hon blivit. Innan dess kommer en av killarna från fjärrvärmen tillbaka för en genomgång hur systemet fungerar. Jag hoppas vi hinner åka och handla några småsaker emellan, jag har nämligen kommit på att jag ska göra en godissort till....wienernougat, så himla gott ju och enkelt att göra. Ikväll ska jag jobba, ett 16-21 pass, har även ett pass imorron förmiddag också. Sen blir jag ledig ett par dagar innan två nya pass nästa vecka, ska bli skönt att få komma hemifrån lite också, Rickard har ju semester så han får ta hand om Emelia.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards