Alla inlägg den 23 december 2010

Av EliDa - 23 december 2010 22:57

Kvällen innan julafton, en timme kvar, jag har ett par saker kvar att fixa: En julklapp som ska göras klar och slås in samt en skinka som ska griljeras men båda dom hnner jag med imorron när vi vaknat. Jag har slagit julklappar även ikväll och fixat wienernougaten (recept kommer) Jobbpassen flöt på bra och så även det sista vi behövde fixa för att få en mysig julafton.


Tråkigt nog är Rickard genomförkyld, jag känner mig raspig i halsen, Isabella har ont i sin hals har jag läst på både bloggen och Fb och lilla Emelia känns varm så hon har nog lite feber. Förhoppningsvis är vi så pass pigga att vi ändå orkar ge oss iväg till Motala och Rickards föräldrar imorron. Juldagen ska vi fira med pappa, Lisa och mamma. Så tråkigt om speciellt Emelia är krasslig, det är ju hennes första jul och även om hon inte förstår vad det betyder så kommer den inte tillbaka. Men vi får göra det bästa av det om det skulle vara sjukstuga här.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards