Alla inlägg den 12 december 2010

Av EliDa - 12 december 2010 20:40

 

 

(Bilden är länkad)


Mindre än två veckor kvar till julafton, få se om vi hinner julstäda något och få upp lite mer pynt. Just nu känns det bara rörigt så jag hoppas verkligen dom nya elementen kommer på plats i veckan så vi kan få klart här till helgen och fjärde advent.


Eftermiddagen har spenderats på Espresso house med tre tjejkompisar....väldigt trevligt. Emelia hade återigen sin klänning, måste ju använda den innan jultiden är över. Jag har även premiäråkt nya Ösgötapendeln, nya tåg from idag och dessutom kommer vissa turer nu gå ner till Jönköping. På vägen in till Linköping fick vi lussefika, lite mysigt faktiskt. Skulle sen ta tåget 17.30 hem, det blev först försenat med 20 minuter och när vi skulle åka från perrongen, ja då strulade dörrarna så det blev ännu mer förseningar. Skulle varit på stationen 17.42, istället var vi hemma 18.20 Nu åker jag ju inte varje dag så jag kan stå ut med lite sena tåg någon gång ibland. Värre är det för dom stackarna som åker dagligen, kan förstå att dom tröttnat.


Imorrn förmiddag är det Luciafirande på Kristoffers skola, även om han inte är med i tåget ska jag gå dit och kolla och sen fika med honom. Annars blir han helt ensam och hur kul är det om alla andra har sina föräldrar där?

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards