Alla inlägg den 15 december 2010

Av EliDa - 15 december 2010 15:39

 

Appropå julklappar så har ju både Isabella och jag en dröm...om en systemkamera här av något slag, kanske inte just den på bilden. Hon har tom köpt en speciell spargris och sparar för att själv kunna köpa en så småningom. Jag får väl vänta ett tag till, vi har ju redan köpt en tidig julklapp och jag lär ju inte få en bara sådär av Rickard, Men en dag ska jag äga en jag också och tills dess får jag väl läsa på lite så jag vet vad jag vill ha för det verkar vara en djungel   

Av EliDa - 15 december 2010 15:27

Jag har skrivit en massa julkort idag, har några kvar men dom är till Rickards vänner så jag måste ha lite hjälp med adresser. Imorrn ska dom ju postas för att hinna fram innan jul.....jösses, bara en vecka kvar lite drygt.


Jag har också kollat igenom en leksakskatalog i jakt på X, måste ha lite tips på vad Kristoffer önskar sig och det var ju inte bara ett X och inte bara en katalog. Men jag tog första bästa jag hittade på hans rum. Har även lite ideér till Isabella och Emelia som jag noterat i en bra notesapp jag laddade ner till mobilen för ett tag sen. Så på måndag blir det tåget in till Linköping, sen blir det nog en sväng till Ikano när jag slutat jobba nästa torsdag. Vadå, ute i god tid........ska man vara det   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards