Alla inlägg den 14 december 2010

Av EliDa - 14 december 2010 21:17

Vissa stunder håller jag på att bli galen av all röra som är här just nu, men för det mesta går det bra. Det går faktiskt framåt, alla nya element kom på plats igår, rör är dragna mellan olika rum, det borde bli klart imorron. Sen ska ju fjärrvärmeskåpet in i tvättstugan så förhoppningsvis blir det klart senast torsdag. Nu har vi börjat spåna lite på hur det ska se ut i tvättstugan, det kommer ju tids nog bli våran entré istället. Tror det kommer bli bra med dom lösningarna/planerna vi har.


För tillfället har vi ju fått låna två små värmefläktar + att vi har ett löst element. En fläkt står i vardagsrummet, den andra i köket in mot vårat sovrum och så står elementet i Isabellas rum. Alla andra rum är lite kalla så vi har både Kristoffer och Emelia inne hos oss. Så ingen ska behöva frysa, men vissa stunder blir det kallare så lite extrakläder och filtar kommer ibland på. Men så är det neråt 10 minusgrader på dagarna så det är ju inte så konstigt om det blir lite kallt inne också.

Av EliDa - 14 december 2010 09:10

 

Jag tävlar om en hemlig julklapp från BubbleKids i Agnes Julkalender!

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards